Xalqaro marketing
Yo‘nalish tavsifi:
Xalqaro marketing deganda kompaniyaning mahsulot yoki xizmatlarini bir necha mamlakatlarda ilgari surish, sotish va tarqatish jarayoni tushuniladi. Xalqaro marketing global biznesga qiziqqan, kuchli muloqot va shaxslararo munosabatlarga ega va turli madaniyatlararo muhitlarda qulay ishlashga qobiliyati bor shaxslar uchun qiziqarli imkoniyatlarni taklif etadi.
Xalqaro marketing global biznes amaliyoti, madaniy farqlar, siyosiy va iqtisodiy sharoitlarning iste’molchi xatti-harakatlariga ta’sirini chuqur tushunishni talab qiladi. Shuningdek, u mahalliy hamkorlar, distribyutorlar va tashqi bozorlardagi mijozlar bilan munosabatlarni rivojlantirish va boshqarishni oʻz ichiga oladi.
Dastur maqsadi
“Xalqaro marketing” taʼlim yunalishining maqsadlari quyidagilardan iborat: Talabalarga yangi gʼoyalar va keyingi ishga joylashishda yuzaga keladigan muammolarni \hal qilish imkonini beradigan akademik bazani taʼminlash, talabalarga nazariy va amaliy bilimlar berish, balki bu bilimlarni kelajakdagi tadbirkorlik faoliyatida qullash imkoniyatini yaratish, menejment, huquq, iqtisod, statistika va axborot texnologiyalariga tegishli Xalqaro marketingning muhim asoslarini berish xamda korxonalar uchun marketing rejalari va strategiyalarini tayyorlaydi.
Ishga joylashish imkoniyatlari:
Xalqaro bozor tadqiqotchisi
Global marketing menejeri
Xalqaro mahsulot menejeri
Madaniyatlararo aloqa boʻyicha mutaxassis
Xalqaro savdo menejeri
Eksport menejeri
Xalqaro marketing koordinatori.